"Kάρα"... Φούλαμ!

Ο Γιώργος Καραγκούνης είναι και με τη βούλα παίκτης της Φούλαμ, καθώς ο λονδρέζικος σύλλογος ανακοίνωσε την απόκτηση του για έναν χρόνο, με τον 35χρονο μέσο να παίρνει τη φανέλα με το Νο14!
"Kάρα"... Φούλαμ!
"Είμαι ενθουσιασμένος που υπέγραψα στη Φούλαμ και είμαι χαρούμενος από τη νέα πρόκληση που μου ανοίγεται στην Αγγλία και στην Premier League. Aνυπομονώ να δουλέψω με τον Μάρτιν Γιολ και να παίξω μαζί με τους φανταστικούς συμπαίκτες μου στην ομάδα", είπε στις πρώτες του δηλώσεις ο "Καρα".
Με τη σειρά του ο Ολλανδός τεχνικός σχολίασε: "Ο Καραγκούνης έχει πλούσια εμπειρία σε εθνικό και συλλογικό επίπεδο και είμαι χαρούμενος που θα τον έχουμε φέτος. Υπήρξε επιδραστικός παίκτης για τους συλλόγους του και είναι αναγνωρισμένος σε διεθνές επίπεδο, καθώς πρόκειται να γίνει ο πρώτος σε συμμετοχές στην Εθνική Ελλάδας. Προσθέτει μεγάλη ποιότητα στην ομάδα"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...